Alla inlägg under april 2011

Av Martina - 25 april 2011 09:31

Har inte haft tid, lust och motivation att skriva på länge i och med praktik, en underbar kille, vår med mera, men nu har jag samlat på mig lite!


Börjar med "Kryddstarkt" som är IKEA´s nyaste kollektion. Rätt så asieninspirerat och det gillar ju jag. Kollektionen kommer finnas i begränsad upplaga på utvalda varuhus från och med 5e maj. Stockholm, Uppsala, Västerås, Göteborg, Helsingfors och Malmö kan känna sig lyckliga!
Så, VEM ÅKER MED MIG TILL VÄSTERÅS 5E MAJ?!


    

    



Under min Karlstadvecka besökte vi Plantagen och jag blev helt tokkär i en äggfåtölj de hade där. Den är väl kanske egentligen för utomhusbruk men jag skulle lääääätt kunna slänga ut min soffa och ha en sån istället. Den var löjligt bekväm!


    

Nehej, nu är det dags att göra mig iordning för att jobba (gissa hur skönt det kändes att säga - jobba, inte praktisera, utan jobba) några timmar på LAGERHAUS. Fick förresten bland annat ett jättefint duschdraperi därifrån när in praktik avslutades. Fast jag ska vara kvar en månad till har det ju bestämts, jippiehooo! Senare idag kanske jag visar er det tuffaste rökrummet som finns.

  


Over and out!

Presentation


Glad Martina som tänkte starta ännu en inredningsblogg. Men redan så här, alldeles i starten, inser jag att jag kommer sväva ut litegranna. Så det kan komma att handla om annat också. Som tatueringar. Eller nagellack. Eller typ vad som helst faktiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards