Alla inlägg under juli 2015

Av Martina - 9 juli 2015 10:14

Hoppla hej, var ett tag sen jag uppdaterade den här bloggen. Inredning och annat skoj är inte riktigt prio när man inte kan köpa nåt, men nu jobbar jag för stunden på IKEA så har både lite pengar över och inspiration! :)

Idag tänkte jag dock visa massa fina grejer från H&M Home. Tittar in där lite då och då och ibland har de precis ingenting som lockar och andra gånger hur mycket som helst. Idag var det sistnämnda.

Många som känner mig vet att jag älskar kuddar, så varför inte börja med dom?
        
Härlig kombination av färger och mönster. Jag är som synes fortfarande tokig i gult, grått och turkost - gärna ihop. Lite rosa skadar inte heller!


On to the next: MATTOR. Tycker det är skiiitsvårt att hitta fina mattor. Men t.o.m det hade H&M. Är vanligtvis inget fan av mattor i persisk stil, men så rackarns snyggt i svart! 

       


Och så fanns det lite annat smått och gott! Ubersnygga knoppar. Vet inte vart jag skulle ha dem dock. Eller oooh, kanske på min MOPPEhylla från IKEA som jag förvarar mina washis i. De behöver pimpas lite.
  

3-pack ljuslyktor. Vare sig jag vill eller ej så dras jag mycket mot grafiska mönster. Tycker det gör sig bra ihop med industristilen vi jobbar på här hemma.

 

Snyggaste frukostbrickan!


Hur söt är inte den här assietten! Älskar färgkombination!


För picknickar i sommar. Jag är lite av åsikten att kan man duka fint så skaman göra det.



Kliar i köp-fingret må ni tro. Men försöker spara pengar till en tatuering eller resa så ska försöka låta bli. Kanske kan köpa bara kuddarna. Och NÅN matta...?

Presentation


Glad Martina som tänkte starta ännu en inredningsblogg. Men redan så här, alldeles i starten, inser jag att jag kommer sväva ut litegranna. Så det kan komma att handla om annat också. Som tatueringar. Eller nagellack. Eller typ vad som helst faktiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards