Alla inlägg under juni 2012

Av Martina - 17 juni 2012 19:44

Kollar inte på fotboll men har förstått att sverige var ganska... kassa. Ingen jätteskräll. Så då tänker jag, vilken tur att vi har IKEA! Detta underbara paradis som finns runtom på jorden. Och snart dags för en ny katalog, iiiih! I augusti, I´ve been told. Har bara sett några små smygfoton, men det är ju ikea - alltid spännande!
Här är 2 sneakpeeks!

     


När vi ändå är inne på IKEA... På Facebook finns en grupp / sida som heter IKEA Fans Sverige, där man visar lite olika sätt (bland annat) att hänga tavlor på. Älskar tavlor, har dock ironiskt inte en enda på väggarna här hemma. Har inte hittat nåt som passar mot mina äckliga tapeter och det har inte känts värt att göra massa hål som jag vet att jag får spackla igen när det blir målardags. Men här är iaf lite fina förslag! Gillar särskilt det vid trappan. Ska nog ta och försöka få i gång min skrivare snart så jag får upp lite fint på väggarna.

     

   


I övrigt är det bara 4 dagar kvar till semestern, yeay! Ska bli sjuuuukt jäkla skönt. Har inte varit ledig sen oktober 2010 så det är lite dags faktiskt. Har dock "bara" 2 veckor nu. Eventuellt blir det en liten flykt utomlands när vinterdepressionen börjar infinna sig nånstans i januari eller så. Det enda som är inplanerat under semestern är en 3-dagars camping med besök på Kolmården ihop med min kärlek. 2,5 veckor och svenssonsemster med honom ska bli ljuuuvligt. Vi ska även försöka se till att våra päron får träffas för första gången. IHOP MED KARIN, TOBIAS & KIDSEN SOM VI GIVETVIS OCKSÅ VILL SKA KOMMA MED!!
Och midsommar förstås! I Nygård, som vanligt. Härliga, underbara Nygård.

Och i övrigt utöver det eBayar jag som vanligt mer än jag borde. Vilken guldgruva det där är alltså. Livsfarligt. Ja, 1USD är skitbilligt, men när man köper 70 grejer, oops.. Oh well. Jag har lön nu!

Presentation


Glad Martina som tänkte starta ännu en inredningsblogg. Men redan så här, alldeles i starten, inser jag att jag kommer sväva ut litegranna. Så det kan komma att handla om annat också. Som tatueringar. Eller nagellack. Eller typ vad som helst faktiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards