Alla inlägg under oktober 2013

Av Martina - 22 oktober 2013 11:18

Har väl inte direkt nåt speciellt att skriva om en regnig händelselös (hittills) dag som denna. Sitter hemma, i nya Karlstadhemmet, och gör det jag gör till större delen av dagarna - letar jobb, kollar facebook/pinterest/instagram/mailen 500 gånger, letar pysselinspiration och just nu läser en massa om kattrasen Maine Coon. I detta nu försöker jag fatta nånting alls av hur stamtavlor fungerar. Har även oftast några saker per dag jag behöver styra upp; igår var det ringa Telia och bråka om fakturan som var på typ 700 för mycket (fast behövde inte bråka, de fixade det på direkt utan minsta bråk), och få lite klarhet i hur det funkar med internetkassan. Dagens "måste" var att boka tid för vaccinering inför Thailand. Så det har jag gjort nu. Och nu är det bar... ca 6h tills Christer slutar :D


Funderar på att ta paus i läsandet och gå och leka med mina sprayer. Så sjukt kul. Har blivit lite pysslande varje dag nästan ett tag. Att ha sakerna uppradade på mina bord i pysselrummet gör det svårt att låta bli att göra nånting varje gång jag går dit :D Igår satt jag och experimenterade lite och försökte få idéer för stundade julkortstillverkning. Att se ut som en smurf är bara en bonus när man pysslar haha.


     


I veckan som gick lärde jag mig även virka snöflingor. Märkligt, för att vara nån som hatar snö har jag pysslat mycket med snöflingor på sistone. How ironic.


Presentation


Glad Martina som tänkte starta ännu en inredningsblogg. Men redan så här, alldeles i starten, inser jag att jag kommer sväva ut litegranna. Så det kan komma att handla om annat också. Som tatueringar. Eller nagellack. Eller typ vad som helst faktiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards