Alla inlägg under augusti 2012

Av Martina - 6 augusti 2012 15:31

Idag är jag hemma från jobbet, förkyld så in i vassen. Det började redan i torsdags men det var i lördags det bröt ut riktigt ordentligt. Hoppas på att kunna jobba imorrn. Men jag har åtminstone använt dagen till nåt vettigt, jajamän! Jag har suttit och pluggat körkortsteori. Och läst Körkortsboken. Nu är jag lite less på det så blev sugen på att blogga istället.


 



Förra helgen när jag var hos C upptäckte vi att det är bakluckeloppis varje söndag, I2-fältet. Den var inte jättestor men fynd gjordes! För 60 kronor fick jag 4 charmiga förvarings.. prylar, i läder. Tänker att de blir fina i hobbyrummet jag nån gång ska ha. Fick även med mig en ram som ska sprayas. Och en prylhylla á 10 kr! Inte ett sånt riktigt kast med handtag och grejer men ändå - 10 kr!


   



Med såna prylhyllor (har 2 till som ligger och väntar på att bli använda), kan man göra såna här fina collage. Kanske lite text och citat och sånt också. Kan bli kalasbra!
   



På tal om fynd så ittade jag denna fina tavellist från Indiska som jag suktat efter länge. Reapris 149 kr men med C´s wrapp-presentkort (gissa vem som gav honom dom...) blev det ynka 49 kr. Ska nog ha min egengjorda klocka (som inte är riktigt klar än), och mina fina Ellosgrejer på den.


        

Presentation


Glad Martina som tänkte starta ännu en inredningsblogg. Men redan så här, alldeles i starten, inser jag att jag kommer sväva ut litegranna. Så det kan komma att handla om annat också. Som tatueringar. Eller nagellack. Eller typ vad som helst faktiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards