Alla inlägg under juli 2011

Av Martina - 7 juli 2011 21:00

Jag är värdelös. Skulle ju städa, för min älskling kommer imorgon. Började i hallen och kom inte längre, för där låg nya Elloskatalogen. Oh, så glad jag blir när de dimpar ner i brevlådan! Att bläddra i en alldeles färsk katalog och drömma om allt man vill ha råd med, skoj skoj skoj! Och ibland är man dum nog att tro att nåt faktiskt passar och beställer det haha. Har ju beställt en klänning till bröllopet i augusti, dock inte från katalog, men internet. Dumt egentligen, men den är så fin! Och min rara mor erbjöd sig att betala då min ekonomi är i princip obefintlig och jag inte hittat nåt annat som kännts bröllopsvänlig.

Hur som helst, bläddrade igenom den lite snabbt och de har en hel del trevligt! Ett urval här, framförallt pallen vill jag ha!

 

Nu MÅSTE jag ju städa. Jag städar som bäst under press så det blir bra. Och jag måste städa snabbt för imorgon blir det jobb igen.

Presentation


Glad Martina som tänkte starta ännu en inredningsblogg. Men redan så här, alldeles i starten, inser jag att jag kommer sväva ut litegranna. Så det kan komma att handla om annat också. Som tatueringar. Eller nagellack. Eller typ vad som helst faktiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards