Alla inlägg den 6 september 2011

Av Martina - 6 september 2011 07:41

Nu är det minsann inte långt kvar! 20.20 går flyget mot vad jag hoppas är lite roligare miljö. Älskar Örebro, och Sverige (fast inte säsongen som börjar nu) men ska bli skoj med lite nytt! Det var länge sen jag var ute och far... April/maj 2008 tror jag bestämt. Ska bli skoj att få snacka engelska! Se om det sitter nåt kvar...

Kunde som vanligt inte sova. Vaknade vid halv 5 och har inte riktigt kunnat somna om sedan dess. Jävla skitinbyggda väckarklocka... Oh well, just idag får nog inget mig på dåligt humör, inte ens ösregn och försörjningsstöd :P

Om en stund ska jag & Slemmi iväg och växla pengar. Har lite grejs som ska införskaffas inför resan, studentlitteratur som ska skickas till sina nya ägare, frukost som ska ätas... Men sen är jag nog ta mej tusan redo för Irland!

Ni får ha det så bra i Sverige gott folk!

Presentation


Glad Martina som tänkte starta ännu en inredningsblogg. Men redan så här, alldeles i starten, inser jag att jag kommer sväva ut litegranna. Så det kan komma att handla om annat också. Som tatueringar. Eller nagellack. Eller typ vad som helst faktiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards