Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Martina - 22 juli 2012 15:56

Har haft perioder då jag besökt blocket alldeles för flitigt för mitt eget bästa. Ha-begäret bara skriiiiiker. Så har undvikit det ett tag. Men nu har jag lite halkat tillbaka, det har dock varit i forskande syfte - jag har letat snygga bilar i lagom storlek och pris för en första bil. Nä nåt körkort har jag ju inte än, men förhoppningsvis i november, då jag ska gå en tvåveckors intensivutbildning i hopp om att jag äntligen ska "få" det där himla kortet! Så här, 8 år senare känns det lite dags. Otroligt mycket dags faktiskt.


Men idag kunde jag inte hålla mig. Satt som vanligt rastlös på morgonen och hade inget att göra, så idag fick jag ett återfall. Som alltid hittar man ju massa smått och gott. Göra-om-grejer som antagligen ändå inte skulle bli av haha. Typ stapelbara pallar som jag alltid letar efter. Perfekt när man bor i en etta och vill att folk helst inte ska sitta i sängen. Svarta ben och olika färger på sitsen skulle ju vara helfestligt. 4st för 100 kr!! Nu hade ju bil och körkort varit fullkomligt lysande! Eller ett skittufft soffbord med massa potential. Gillar lite roligare former.

   


Snubblade som så många gånger förr in på lauritz.com´s auktioner, men denna gång gick det upp för mig att de har ett showroom i självaste Örebro! Dessa godbitar nedan finns här. Gaaaanska sugen på att bjuda på alltihopa!

       


Fick ett litet ryck och började med min tavla, nu när jag äntligen fått ändan ur vagnen och målat väggarna. Långt ifrån klar, men nu har jag iaf börjat!

 

Presentation


Glad Martina som tänkte starta ännu en inredningsblogg. Men redan så här, alldeles i starten, inser jag att jag kommer sväva ut litegranna. Så det kan komma att handla om annat också. Som tatueringar. Eller nagellack. Eller typ vad som helst faktiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards