Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Martina - 24 februari 2013 19:35

Jahapp, då var man hemma igen då. Med söndagsångest som enda sällskap, som vanligt. Hatar söndagkvällar. Nedräkningen börjar om igen. Och så är det 25e imorrn. Gött med lön iofs. Och välbehövligt. Men hetsperioden på jobbet börjar. Om inte imorrn så väldigt snart iaf. Sen är ju måndagar är allmänt äckliga - ångesten från söndagen har inte släppt och efter jobbet ska man räkna 3 timmar äcklig matte! Svårt att hålla sig motiverad.

Tisdagar är långa, men då har jag åtminstone simningen, sen är det onsdag och då är man på rätt sida om veckan igen liksom. Nästa fredag och lördag ska vi hjälpa mamma flytta men på söndagen blir det scrapmässa i Karlstad, yeay! Blir mycket flängande, men så blir det ibland!

Nu när livet känns lite... tungt, försöker jag se till att ha saker att se fram emot. Så på mobilen har jag nedräkning till lite sånt som är bra att längta till:
- 17 dagar tills jag och C varit tillsammans i 2 år.
- 20 dagar till valpgos!
- 34 dagar till Ullared.
- 51 dagar till tatuering.
- 148 dagar till semester. Däremellan måste jag hitta på nåt haha, annars blir det en lååång nedräkning när tatueringen är gjord hehe.


En för övrig glädjande sak är att solen håller sig framme en halvtimme längre (ca) för varje vecka som går!

På tal om sol. Jag är lite sugen på att göra om hemma. Byta ut lila, cerist och grönt mot grått och gult. Det är så läckert! Jag gillar gult, men kan tyvärr inte bära det utan att se ut som en tomat. Har alltid tyckt att gult är fult tills jag snubblade över lite inredningsbilder. Det vore ju just därför något helt nytt och kul! Men känns svårt att få tag på snygga gula prylar. Det var väl iofs därför sprejfärg uppfanns?

       

Presentation


Glad Martina som tänkte starta ännu en inredningsblogg. Men redan så här, alldeles i starten, inser jag att jag kommer sväva ut litegranna. Så det kan komma att handla om annat också. Som tatueringar. Eller nagellack. Eller typ vad som helst faktiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards