Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Martina - 6 februari 2011 18:46

Har googlat som en tok efter fina asiatiska miljöer men tycker det är lite svårt att hitta ett mellanting mellan superasiatiskt och en rislampa i taket. Därför har jag här samlat ihop några av de bilder jag samlat på mig under senare år. Enjoy! Och om någon mot all förmodan faktiskt skulle läsa detta och ha tips om bra sidor så får ni heeeemskt gärna kontakta mig!

(Obs - klicka på bilderna för större format)

                    


Over and out.

Av Martina - 6 februari 2011 12:54

Som utlovat; saker jag måste, eller iallafall väldigt gärna skulle vilja ha. Utan rangordning:


  
Lilarutiga vansskor <3 Nästa månads unna-mig-själv-grej tror jag.


Och så till inredningen:
(OBS - klicka på bilderna för större format)


 
     
Kalender, kul nyckelhållare, annan kalender
     
Bookrest, pedalhink (för garner, tygstuvar eller annat pyssel), fågelkrokar
  
Kista


Over and out.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Glad Martina som tänkte starta ännu en inredningsblogg. Men redan så här, alldeles i starten, inser jag att jag kommer sväva ut litegranna. Så det kan komma att handla om annat också. Som tatueringar. Eller nagellack. Eller typ vad som helst faktiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards