Alla inlägg den 7 november 2011

Av Martina - 7 november 2011 17:52

Oj det var ett tag sen jag skrev här. Har börjat min praktik på Swedbank och är trött och omotiverad till annat än slöhet än när jag kommer hem. Trivs dock väldigt bra på banken och dagarna går snabbt som tusan! Att blogga är ju inte värst jobbigt men har inte haft nåt att blogga om. Har i princip lagt ner inredning för stunden då jag bara blir irriterad på allt jag inte kan eller inte har råd med. För att inte tala om det faktum att jag inte har en lägenhet att gå loss i.
Men nu har jag det! Eller ja, snart iaf :) Efter 1,5 år ska jag äntligen få förstahandskontraktet på lägenheten jag hyr i andra hand. Känns så vansinnigt bra! Jag bor kvar här, och mina öbo-poäng "räntar till sig" till den dagen jag känner för att flytta och då kan jag antagligen välja och vraka rätt rejält. Så nu ska här målas kan ni tro! Eller tapetseras. Men lättare att måla hehe. Nån fondvägg kanske det kan bli. Jag ska sätta upp saker på väggarna och bo in mig på riktigt. Halleluja!

Nej, just nu har scrappandet tagit överhanden över mitt intresse. Inredningsintresset kanske får en nytändning nu :D 

Presentation


Glad Martina som tänkte starta ännu en inredningsblogg. Men redan så här, alldeles i starten, inser jag att jag kommer sväva ut litegranna. Så det kan komma att handla om annat också. Som tatueringar. Eller nagellack. Eller typ vad som helst faktiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards