Alla inlägg den 15 november 2011

Av Martina - 15 november 2011 22:27

Ja, det är inte mycket variation på mig nu för tiden. Christer, lägenhetskontrakt och tapeter är i princip det enda min hjärna fokuserar på i detta (och många andra) nu. Idag kom mitt kontrakt, som jag nu har skrivit på och ska skicka tillbaka för att få en underskrift av hyresvärden, sen kommer det tillbaka igen och då är lägenheten min. Ingen mer lägenhets-hets, halleluja! Det är faktiskt rätt åt mig, med lite flyt. Nog för att jag tycker det är skitkul med visningar, men när man är 8-9 av 10 och det är helt självklart att någon annan vill ha lägenheten känns det rätt hopplöst.
Min plan för lägenheten är denna:
1. Tapetsera rummet
2. Ny tvbänk
Helst av allt vill jag givetvis få allt fint på en gång, genast, direkt, nuuuu, men det är bara att inse att så blir det inte. Såvida jag inte enbart vill ha standardtapeterna man fick välja mellan. Och det vill jag inte. Eller vi får se. Men när man sett så många underbara tapeter är det lite svårt att nöja sig...
Att jag velat ha en tv-bänk för 1995:- i ungefär 1,5 år säger lite om hur tajt min ekonomi är och att mina önskningar är lite orimliga :P Får önska mig presentkort på Flügger i julklapp kanske...



  
Ja, Eijffinger, Once again. Men några nya iaf! Det är mest för min egen skull för att jag ska ha allt samlat på ett ställe. Martina




Betonglooking tapet från Wohnzimmer. Från samma underbara ställe där de har de underbara ljuskronorna, som jag också visat förut. Om nån underbar person får för sig att ge mig en sån lampa av nån anledning blir jag underbart glad. Nån? Inte? Attans.



Men nu måste jag sova, börjar ju tidigt imorgon kom jag på nu.
PS: Ska försöka göra ett inlägg om nåt annat än tapeter och kontrakt snart. Observera - försöka.      

Presentation


Glad Martina som tänkte starta ännu en inredningsblogg. Men redan så här, alldeles i starten, inser jag att jag kommer sväva ut litegranna. Så det kan komma att handla om annat också. Som tatueringar. Eller nagellack. Eller typ vad som helst faktiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards