Alla inlägg den 23 november 2011

Av Martina - 23 november 2011 19:39

Christer har frågat mig ett antal gånger vad jag önskar mig i julklapp så nu kom jag på den briljanta idén att börja skriva upp grejer när jag kommer på något här. Så kan alla som vill ge mig julklappar (det är nog typ bara C och brorsan, men OM nån annan vill också) se här vad jag vill ha. Kommer uppdatera denna lista när jag kommer på nåt.


                          
1. Det är tv-bänken som är på önskelistan. Men det är klart, börjar bli lite less på det svarta strecket i mitten av bilden på min tv, så en tv går bra för all del del också. Svart-brun Hemnes tv-bänk med 3 lådor från IKEA, 1995 kr.
2. Ljuvliga, ljuvliga lampar från Wohn Zimmer. 1095kr.
3. Ny dator, vore inte en dag för tidigt, men flera år för sent :P



Men om vi ska vara lite realistiska och rimliga, då vore detta helt suveräna presenter:
                                  
                           

Utan rang och ordning:
1. Liten jordglob från Indiska, 99 kr
2. Lila burk från Indiska, 99 kr
3. Svartbruna ljusstakar från IKEA, a 129 eller 199 kronor. Åryd heter dom. En av varje med olika färger på blockljusen tror jag vore väldans fint!
4. Fågelkrok som skulle göra sig störtbra på min (förhoppningsvis blivande) grön/vit/svarta-träd-hall-tapet :) 149kr på barnvanligt.se
5. Kul nyckelhållare från bl.a bluebox, 110 kr
6. Annan kul nyckelhållare, också den från bluebox, 135 kr
7. Presentkort på IKEA (bidrag till min efterlängtade tv-bänk!)
8. Presentkort på Flügger (så jag kanske faktiskt har råd att tapetsera om nu när lägenheten till slut äntligen blir min)
6. Presentkort på Indiska går alltid åt.



Uppdaterat 1a december:
Idag hände då det jag väntat på: min skitmobil dog. Den går inte att ladda längre. 1,5 år gammal, den har varit inlämnad i typ 4 månader under denna tid och idag dog den. Sony Ericsson X10 mini måste vara världshistoriens sämsta skit?! Min plan är att ringa tele2, se till att få abonnemanget med billigaste månadskostnaden och byta till Telia. Vi får se hur det går. Men, nu önskar jag mig en ny telefon. Det kommer jag aldrig nånsin få, men jag önskar mig en ändå. Önska kan man alltid göra. Och jag kan tänka mig en Samsung Galaxy S II i vitt format!


  


Uppdaterat 4e december:
Kikade runt lite efter juldekorationer och hittade då denna på Indiska, 299 kr. Love it! 
 

Presentation


Glad Martina som tänkte starta ännu en inredningsblogg. Men redan så här, alldeles i starten, inser jag att jag kommer sväva ut litegranna. Så det kan komma att handla om annat också. Som tatueringar. Eller nagellack. Eller typ vad som helst faktiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards