Alla inlägg den 27 november 2011

Av Martina - 27 november 2011 09:17

Har äntligen hittat köpare till mitt PS2, yeay. Kommer sakna det lite, när jag har fest, men inte så mycket mer. Kassan är extremt skral, särskilt i juletid. Nu ska mina 1500 som blir över efter räkningarna räcka till mat, leva, 2 resor till Karlstad OCH julklappar. För att inte tala om Ullared, som jag ska till i december. Föga troligt. T.o.m för en van fattiglapp som jag. Så lite extra cash denna månad känns otroligt skönt!

Första advent har det hunnit bli, hoppas att julkänslan ska infinna sig snart, Jag och älsken kollade på Grinchen i ett försök till julkänsla igår, men jag bara somnade och somnade. Den är inte så himla bra när man redan sett den massor. Tips på kuliga julfilmer nån? Tomten är far till alla barn var ett tag sen... Får nog ta och smälla upp nån stjärna i fönstret och skaffa mig en adventsljusstake.

Ullared som sagt. lovely! Egentligen kan jag tycka att det är lite galenskap att åka dit i december, av årets alla 12 månader. Men brorsan var där 17e förra året, en fredag och då hade det varit lugnt. Hade eg. planerat att göra julklappar iår, men när jag kommer hem är jag för trött och ska hinna med annat så jag kommer inte igång, så billiga Ullaredsklappar blir nog utmärkt. Hoppas verkligen det är lugnt, har aldrig varit där utan att få trängas varje meter så det vore en upplevelse. Christer är dessutom inte så förtjust i att vara på platser där det är massa massa folk. Då är nog Ullared en hemsk plats. Stackarn. Jag har talat om att Ullared har ett av Sveriges största utbud av StarWars-lego, då blev han lite mer pepp :) En kollega på jobbet hörde det telefonsamtalet och sa "min kille älskar också StarWars-lego. Han är 7."
På Ullared ska jag titta på:
- Vinterjacka
- Cool & skön mössa
    
- Underkläder
- Diverse julklappar
- Scrapbookprylar
- Nåt roligt spel
- Banklämpliga kläder
- Andra kläder
- Filmer man bara måste ha
- Inredning, givetvis, såsom fina gardiner, kuddar, ljusstakar och lyktor med mera

Scheisse vad jag längtar!

Nu ska jag gå och pussa lite på karln som snarkar gott

Presentation


Glad Martina som tänkte starta ännu en inredningsblogg. Men redan så här, alldeles i starten, inser jag att jag kommer sväva ut litegranna. Så det kan komma att handla om annat också. Som tatueringar. Eller nagellack. Eller typ vad som helst faktiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards