Alla inlägg den 5 december 2011

Av Martina - 5 december 2011 20:08

Ja, idag hade jag då hyresvärden här. Det var trevligt och jag fick fina välkomstrosor. Vi gick igenom lägenheten och jag visade honom skavankerna jag upptäckt under mitt 1,5 år här. Det var inga konstigheter och han noterade allting.
Vi diskuterade om jag kanske skulle måla rummet, vilket jag inte direkt har något emot. Det är rätt kul att måla :) Och att tapetsera hela rummet har jag nog ändå inte råd med. Vill ju bara ha ljusgrått, så det blir nog bra det, så kan jag lägga tapetpengarna på hall och kök istället. Och målningen kan jag ju få gjord relativt snart förhoppningsvis!


Färgskalan i mitt rum kommer bli nåt i stil med denna:
  
Jag tänker Ljusgrå väggar och roliga, varma, färggranna detaljer, kombinerat med rått industialistiskt. Oh så snyggt!

I övrigt fryser jag som en tok ikväll, mina händer är vampyriga - gula och tomma på blod, kan man tro iaf. Kanske blir bättre när jag fått i mig lite kvällsmat.

Presentation


Glad Martina som tänkte starta ännu en inredningsblogg. Men redan så här, alldeles i starten, inser jag att jag kommer sväva ut litegranna. Så det kan komma att handla om annat också. Som tatueringar. Eller nagellack. Eller typ vad som helst faktiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards