Alla inlägg den 8 december 2011

Av Martina - 8 december 2011 21:27

Väntan på jul och julkänsla, väntan på Ullaredsturen, väntan på nya mobilen, väntan på att få det fint hemma, väntan på morgondagen - älskade efterlängtade fredag och en helg med min bättre hälft! Mycket väntande är det... Blir så rastlös! Tur att det enbart är trevliga saker jag väntar på, inga otäcka tandläkarbesök och dylikt. Fast mitt sista tandläkarbesök ( det första på ca 10 år ) gick ju otroligt bra. Kommer inte vara det minsta rädd till mitt nästa i januari. Typ.

Det är lite tråkigt att blogga utan bilder.. Har ju massa att visa er! T.ex mina nya vinterskor som jag köpte idag för hela 187 kr. Och mitt julpynt! Oh well, snart kommer min nya bäbis och då är kameraproblemet löst.
På tal om min nya mobil insåg jag nåt idag... Jag var rätt korkad när jag valde abonnemang. Jag tänkte bara på att jag ska ringa billigt till de jag ringer mest, tänkte inte på att det vore bra om dom kan ringa billigt till mig... Klantigt Marre. Men men - de får köra fjortisprylen och ringa en signal så ringer jag upp haha. Jag är fortfarande toknöjd med mitt resultat av en timmas diskussion, så det så.

Här är lite bilder jag kan visa iaf, på de 7 skalen jag beställt till min mobil... Oops. Men 7 skal, för 100 spänn... Det är faktiskt lite för bra för att låta bli...
   
     

Åh, jag älskar färg... Bara nåt turkost som fattas...

Presentation


Glad Martina som tänkte starta ännu en inredningsblogg. Men redan så här, alldeles i starten, inser jag att jag kommer sväva ut litegranna. Så det kan komma att handla om annat också. Som tatueringar. Eller nagellack. Eller typ vad som helst faktiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards