Alla inlägg den 26 december 2011

Av Martina - 26 december 2011 11:42

Ett litet snabbt inlägg om soffor jag vill ha. Är helt och hållet på det klara med att min nä'sta soffa ska bli en grå. Såvida jag inte är sambo vid det laget och han vägrar, men det hoppas och tror jag inte. Vi är båda väldigt överens om att det ska vara schaslong iaf. Softarsoffa deluxe ska det vara!
Det hela började med ett mail från ilva och en sån rolig blädderkatalog i internetfom <3

Så vi kan la börja med massa skönheter från ilva:
               


Sedan två från Europamöbler. Den andra har visserligen inte schäslong, men är istället en bäddsoffa. Första snygga bäddsoffan, heja Europamöbler!
   

 
Lite kul variant från Mio.
  


Eftersom detta blogginlägg handlar om soffor måste man väl nästan ta med åtminstone en från möbeljätten, IKEA. Tycker personligen att just soffor är något de är dåliga på. Men skulle det vara nån jag kan tänka mig vore det, passande nog, denna Karlstad, såklart också i grått:
 


Nu ska jag gå och se om jag kan få upp karln, vore ju trevligt om man hann umgås lite idag :) Christerhalten är fortfarande lite låg efter all sjukhustid som gick åt denna jul.

Presentation


Glad Martina som tänkte starta ännu en inredningsblogg. Men redan så här, alldeles i starten, inser jag att jag kommer sväva ut litegranna. Så det kan komma att handla om annat också. Som tatueringar. Eller nagellack. Eller typ vad som helst faktiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards