Alla inlägg den 29 december 2011

Av Martina - 29 december 2011 23:32

Fick veta nåt som kan vara goda nyheter idag, säger inte så mycket mer än så innan jag vet lite mera... Oh så nyfikna ni blev nu va hehe

Idag var en bra shoppingdag. Indiska-kudden har hittat hem, ihop med lite mera julprylar som de rear ut till halva priset nu som vanligt. De lila glasprylarna tycker jag man kan använda året om, tänkte jag ska ta och hänga upp dom i fönstret i olika höjder eller nåt liknande :)

   



Och så äntligen hittade jag min nyårsklänning! På Blu Di Blu. Tycker varken ditten eller datten om Blu Di Blu men ibland skräller dom och har vrålsnygga grejer. Den här är iofs av märket VILA, och VILA gör ju mycket fint.


 



Glitter har börjat sälja clipsörhängen, men inte bara det, man kan köpa örhängen som de sen gör om till clipsörhängen. Why didn´t I think of that?


 

Presentation


Glad Martina som tänkte starta ännu en inredningsblogg. Men redan så här, alldeles i starten, inser jag att jag kommer sväva ut litegranna. Så det kan komma att handla om annat också. Som tatueringar. Eller nagellack. Eller typ vad som helst faktiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards