Alla inlägg den 19 december 2011

Av Martina - 19 december 2011 20:36

Det här med att vara finklädd har fram till för nåt år sen varit nåt jag fått panik över, numera tycker jag det är rätt skoj. Iaf att TITTA, sen är det ju inte så mycket som sitter sådär jättebra på min något oproportioneliga kropp. Men som sagt, kul att titta! Så igår tittade jag, på internet. Hinner ju inte om dagarna. Och till min stora förvåning hittade jag MASSA läckert! Är egentligen inte så förtjust i klänning. Vill gärna, men tycker väldigt få klär mig. Men nu finns det ju bevisligen en himla massa olika man får ge en chans!


 
Vero Moda. Snygg kjol.


         
Nelly.com. På tok för mycket snyggt! Några av dem är jag mycket medveten om att jag aldrig ens skulle vara i närheten av att komma i, men de får vara med iaf, bara för att de är så snygga!


 
H&M.


     
Gina Tricot. De två sista måste jag gå och spana in på närmare håll... Ja, jag gillar grå och svarta klänningar..


     
Ellos. Glittrigt lila... Kan det bli bättre undrar man ju?


   
Snygg kofta från Bon Prix. 


Mitt blingskal från eBay har kommit, det var görläckert. Helt klart ett nyårsskal ;)

I övrigt har jag idag köpt ben till sängen, C blev väldigt glad, han gillade inte att sova på golvet
PS: Ikeas 10-kronorschips är vansinnigt goda! 

Presentation


Glad Martina som tänkte starta ännu en inredningsblogg. Men redan så här, alldeles i starten, inser jag att jag kommer sväva ut litegranna. Så det kan komma att handla om annat också. Som tatueringar. Eller nagellack. Eller typ vad som helst faktiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards