Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Martina - 22 augusti 2011 14:49

Fy vilka tråkiga dagar det har varit på sistone. Trodde att idag skulle bli bättre än igår men så var inte fallet. Precis lika tråkigt idag som igår. Men om några timmar ska jag med mamma till brorsan och gosa lite med deras kissar och så ska vi övningsköra lite. Om några timmar...
Jag vill åka till Karlstad och ha det trevligt istället!!! Visningen är inte förräns på torsdag så det blir 3 dagars väntan till. Urk. UUUURK!! Galet opepp är jag just nu.


Har letat kul grejer att visa upp här idag utan nån större lycka. Däremot hittade jag en sida från Danmark med alldeles för fina saker, Madam Stoltz. Ett litet urklipp av allt fint de har ser du här nedan.


  Roligare än så blir det inte idag - gnäll och möbler man inte har råd med. Men jag har iaf skickat efter en rolig bok. "Inred lantligt på ditt eget sätt", låter som en tråkig bok om lantlig / shabby stil, men jag tycker det verkar som att lantligt fått lite ny betydelse på sistone, för i denna bok är det mer coola industrigrejer med mera.

Presentation


Glad Martina som tänkte starta ännu en inredningsblogg. Men redan så här, alldeles i starten, inser jag att jag kommer sväva ut litegranna. Så det kan komma att handla om annat också. Som tatueringar. Eller nagellack. Eller typ vad som helst faktiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards