Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Martina - 25 augusti 2011 13:17

Om en stund ska jag kolla på lägenheten. Spännande deluxe! Men innan dess ska jag packa ihop lite grejer eftersom jag åker till Karlstad strax därefter. Och så ska jag nog lyxa till det med en Mackedonkan.
På lördag är det äntligen dags för Liseberg, yippiehooo!

Måste ju bara visa upp mitt fynd jag gjorde på ebay idag. Ebay is the shit!! 95 kr för ett par nya vans. Det är... Det är... Löjligt himla bra! Nästan lite oförskämt bra!
 
   

  
Igår var jag på Bröd till bröder och Erikshjälpen med mor, men utbudet var ovanligt "dåligt", det enda "fyndet" som jag knappt tycker var ett fynd var denna ljuslykta / ljushållare. Så där charmigt fulsnyggt som jag gillar nu för tiden. På rätt plats tror jag den kan bli riktigt tuff.




Ni har väl inte missat att ALLA IKEA i hela sverige har loppis den 3e september? Inte varuhusen, men utanför kommer det vara loppis. Kanske har folk rotat lite extra för att hitta ikeagrejor, det vet jag inte, men ändå. Loppis som loppis - alltid bra!

Presentation


Glad Martina som tänkte starta ännu en inredningsblogg. Men redan så här, alldeles i starten, inser jag att jag kommer sväva ut litegranna. Så det kan komma att handla om annat också. Som tatueringar. Eller nagellack. Eller typ vad som helst faktiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards