Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Martina - 23 augusti 2011 22:22

Då jag egentligen inte ska sitta vid datorn alls efter gårdagensmigränanfall (och jag har inte värst mycket att bidra med idag) blir det ett kort inlägg.

Hittade en sååå cool grej igår:
  

Så nu blir det till att köpa alla möjliga fina bord den dagen man bor fint nog för ett sånt här projekt. Så ballt!

Onsdag imorgon... Då är det bara en dag till visning och älskling. Sjukt mycket på tiden! Det här har nog varit den längsta veckan i mitt liv. Fungerar inget bra när jag är ifrån min kärlek så länge! Vill gå och sova och få den här natten och onsdagen överstökad men efter att ha sovit jag vet inte hur många timmar sen migränanfallet känner jag min inte alls trött nog för att kunna sova.

Presentation


Glad Martina som tänkte starta ännu en inredningsblogg. Men redan så här, alldeles i starten, inser jag att jag kommer sväva ut litegranna. Så det kan komma att handla om annat också. Som tatueringar. Eller nagellack. Eller typ vad som helst faktiskt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards